2 dagar kvar.

Har blivit alltmer förskyld men det hindrar inte mig från att åka till stan med mina tjejer för en middag, mysigt! Tänkte att jag inte skulle äta så mycket idag så jag inte får ångest för buffén som jag kommer trycka i mig ikväll, och har hållt det bra då jag fått i mig två små mackor. Men ser fram emot kombinationen med träning & dukan, det känns som om det kommer gå riktigt bra!


Fick en gullig kommentar igår från en anonym, som önskade mig lycka till med den nya livsstilen trots att personen i fråga inte ansåg att jag hade så många kilon att gå ner. Det tackar jag så hemskt mycket för, men det är nog inte bara kilona jag vill minska på utan fettet runt magen och benen ;)..

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Tusen tack för din lyckönskning! <3 Allt bra med dig?

2012-01-07 @ 22:15:09
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0