Attackfas dag 2. Avklarad.

Haft en heeelt underbar dag, trots tröttheten som tog över en stund under dagen så blev kvällen bättre. Det blev en mysig middag med mamma och broder, och någon timma senare kom även kusinerna på besök. Satt och prata med dem om allt mellan himmel och jord, och det var inte alls länge sen dem gick.. Har duschat och ligger just nu i soffan och kollar på film med la familia.

Maten fungerar bra, åt lite mindre än vanligt idag. Vet inte vad det kan bero på? Men har inte känt mig så sugen på mat helt enkelt.. Aja:) hoppas att eran dag har varit bra, nu säger jag godnatt och återkommer med bloggandet imorn! Herrå.

Bild tagen i somras, hade jag börjat med den nya livsstilen då, hade jag haft ett bra försprång. Men nej nej, självklart måste man slarva haha.. Nu blir det minus 13 kg :) kööör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0