Attackfasen dag 1.

Jag undrar hur det här kommer att gå. Jag kör ju igång med första fasen idag, men min nya livsstil och undrar verkligen hur det kommer gå. Jag har ju problem med magen (som jag inte nämnt tidigare), och därför kanske jag ska va lite försiktig med att prova dieter osv, "men vill man va' fin så får man lida pin" är det inte så man brukar säga, haha..? Nej men självklart fortsätter jag inte med detta om jag känner alltför mycket smärta från magen, men det är något jag förträngt i huvudet. Eller iaf försöker ;)

Men sitter här med första frukosten, och ska alldeles strax röra mig mot bussen. Sen väntar skolan på mig, och senare idag blir det en himla massa träning. Jag ska tillbaka till gymmet, och den hör gången är jag där för att stanna! Punkt.

Godmorgon förresten!


Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jo tack det är bra med mig :) Vad händer idag då? :)

2012-01-09 @ 09:41:47
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0