Hristos se rodi!

Srecan bozic svima sto danas slave! :)

Måste ju säga att fastan gick helt suveränt, åt inte alls så mycket, då min mage fortfarande inte är helt frisk, men höll mig mer till proteinerna är det andra som fanns på bordet. Så framsteg!

Däremot måste jag säga att det gick lite snett nu efter tolvslaget, fastan tog slut och brorsan hade köpt en himla massa godbitar. Så kunde ju inte säga nej, och en muffins mer eller mindre gjorde nog inte så jätte mycket.. Eller? Haha.

Men nu börjar allvaret nå sin start, och jag ska bli mer och mer strikt vad gäller saker jag stoppar i munnen! Låter som en riktig gam, haha men riktigt så är det nog inte..
Med det här inlägget säger jag även godnatt, sovgott med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0