Like.

Det här gick mindre bra än väntat, men dieten fortsätter bättre måste jag säga. Har bara inte orkat blogga om det, blir så trött på att skriva i princip samma sak varje dag.. Men visst, det är ju bra för min egen del då jag kan kolla tillbaka sen och se hur det gått, men håller ganska bra koll ändå måste jag säga.

Under den gångna veckan har jag tappat ett och annat kilo, vilket känns riktigt bra och lyckat! Och som ni då kan lista ut så har jag börjat med fas nummer två, cruisefasen. Känns en aning bättre måste jag säga, då man kan kombinera mycket mer. Älskar blandningen av proteiner och grönsaker, mums! :)

Nej nu blir det läggdags, ville bara uppdatera och säga att jag lever. Imorn väntar en hockey-lektion på mig (har idrott och hälsa b i skolan) och därefter blir det en sväng förbi gymmet! Nu sätter jag igång, allt på en och samma gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0