Nu körs det igång!

Idag beslöt jag mig att det var sista dagen på ett bra tag för onyttigheter, det är idag som jag säger hejdå till det! Imorgon börjar det nya livet, eller rättare sagt den nya livsstilen. Jag hoppas verkligen att detta komma fungera för min del, och att jag håller hårt vad gäller maten men också träningen. För idag satte jag upp matschemat för den kommande veckan, samt skrev upp min startvikt och målvikt. Men det är inget jag vill skriva öppet här i bloggen, då jag faktiskt inte trivs med det helt enkelt. Men jag ska spara "bevis" så kanske jag lägger upp det när jag känner mig "tryggare" eller så kommer de sparas för min egen skull, för det är ju faktiskt det, det handlar om i slutändan. Att man väljer sådana förändringar för sig själv och inte för någon annans skull, jag menar det är en själv man ser i spegeln och ska känna att "ja, det är faktiskt såhär jag vill se ut. Det är såhär jag mår bra av att se mig".

Men jag lovar att uppdatera regelbundet, och jag hoppas verkligen att ni följer med min resa och ger mig massa lyckoönskningar samt tips osv. :)

Men nu ska jag säga godnatt, för imorgon börjar dagen på den sista terminen av gymnasietiden! Lets do this!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0