Skolan avslutad.

Precis hemkommen efter en väldigt kort dag i skolan, men trots det så känner jag mig helt slut i både huvudet och kroppen. Efter inte så mycket sömn och några timmars magsmärtor så orkade jag ändå dra på smilbanden och träffa folket i skolan samt klassen.

Men sitter här just nu med mitt kaffe, ska försöka piggna till lite innan jag sätter igång med pluggandet. Är inte så taggad på att skolan är igång igen, men så fort jag tänker på studenten och allt annat roligt som man ser fram emot så kryper det fram energi inom mig. Så ja, det är väl bara att försöka tänka positivt så klarar man det!

Men nu ska jag vila någon timma i hopp om att jag blir bättre, så jag orkar sätta igång med pluggandet innan det blir träning. För den vägrar jag skippa oavsett hur jag mår! Hoppas att allt är bra med er, och att ni haft en bra start på den nya veckan :)


Kommentarer
Postat av: Daniella

SVAR: Tack så mycket :)

Allt bra? :D

2012-01-09 @ 16:46:44
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Linn

Var med och tävla i Veckans Blogg på min blogg och se om just DU blir veckans blogg!



liinnss.devote.se

2012-01-09 @ 16:56:46
URL: http://liinnss.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0