Tisdag.





Bjuder på två ubergulliga bilder på mig :)

Ligger förövrigt och myser i min onepiece, love love love. Bästa uppfinningen ever måste jag säga, speciellt när man kombinerar den med uggs. Finns det något bättre? Absolut inte! :)
Dagen och måltiderna rullar på, men måste säga att jag saknar grönsakerna riktigt mycket. Visst det har gått två dagar, men det känns som en evighet ändå måste jag säga. Men känner annars ingen hunger och så efter maten, så det är ju ett plus. (Trots att jag inte äter så mycket..)

Men nu ropar min storebror på mig, vi ska ta en liten fika (haha kaffe) och praaaataa! :)) peace.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Nej jag har bara tagit det lugnt ikväll. Nu sover barnen så jag funderar på att städa ett tag :) vad har du gjort?

2012-01-10 @ 21:42:22
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0